2011. október 26., szerda

Nagyszalontán

Vasárnap Nagyszalontán szolgáltam de. és du. is, közben még Gyarakon is voltam. Péter életéről szolgáltam, ami nagyon tanulságos számomra. De. Péter tagadásáról, du. pedig a Krisztuskövetésről beszéltem, a Jn 21 alapján. Jól éreztem magamat, jó volt a testvérek között lenni, mégha nem is voltunk olyan sokan. Ebéden Balogh Gabiéknál voltam, a testvéri kapcsolatot is ápolva ezáltal. Vasárnap Szálasi Rudolf is megérkezett a teológiára, aki most kezdi az elsőévet. Így négyen vagyunk nappali tagozaton. Szeretnénk felkészülni a lelki munkára. Hétfön Zilahon is voltunk, egy orgonát kellett szállítani Ófegyvernekre, ahol Bodor Sándor lp. szolgál. Ő is jött velünk. Örültem a beszélgetésnek, sok mindent mondott, ami tanulságos lehet számunkra. Elmondta azt, hogy örül, hogy nem most kezdi a lelkipásztori munkát, mivel szerinte most sokkal nehezebb több szempontból is. De hiszem, hogy Isten velünk lesz, bármi jöjjön is.

2 megjegyzés:

  1. Így van Róbert. Jézus megígérte velünk lesz minden nap a világ végéig. Jó tanulást nektek. András.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, nektek pedig jó szolgálatot az aradi gyüliben! Várunk hozzánk.

    VálaszTörlés