2011. november 28., hétfő

Hétvége

Szombaton zsúfolt volt az egész nap. Készültünk vasárnapra, közbe ebédet is főztünk, aztán Halász tv. hívott csomagokat lepakolni, mivel érkezett egy kamion Franciaországból. Mikor végeztünk, utána mentünk is Szalontára, Ödi, és Kovács Dávid, meg én Gyula testvérékkel. Minden szombat este Szalontán van ifi, most nem a gyülihez mentünk, hanem az ifiből egy fiúhoz (Viktorékhoz). Jó alkalom volt, Ödi tartotta az előadást, megvolt említve, hogy kevesett imádkozunk, pedig az imádkozásban állhatatosak kellenne legyünk. A Róm 12:12 volt felolvasva. Én is megláttam azt, hogy keveset imádkozom, pedig az Úrral való kapcsolat nagyon fontos lenne. Közbe volt még énekpróba, mivel a fiatalok vasárnap készültek Gyulára menni. Vasárnap de. és du. is Tenkén kellett szolgáljak. Már ebbe a gyülibe voltam február végén is. Délbe ebéden Nagy György testvéréknél voltunk Ödi is, meg én is. Délután az 1Tessz 5:1-10 szolgáltam: ,,Hogyan várjuk az Urat?" ez volt a téma. Jó alkalmunk volt. A faluból voltak látogatók is, ennek örültem. Azonban minden vasárnap valaki kell menjen szolgálattevő, mert a gyüliben nincs helyi igehirdető. Meglátszik az, hogy sok a munka és kevés a munkás. Sajnos sok gyüliben nincs igehirdető, nincs zenész, aki az éneklést tudná vezetni. Bárcsak mindannyian tudnánk végezni azt a szolgálatot, amivel az Úr megbízott minket!
Ma este volt 1-es csoport találkozó volt, Kulcsár Johiéknál. Többen együtt voltunk, és ajándékozás is volt mikulás :).                            Ifi Szalontán...
                                          A Tenke-i gyüli.

                                       
O Come Emanuel...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése