2011. december 28., szerda

Karácsonyi szolgálat

Karácsonyba Nagybányán és Koltón szolgálhattam, harmadnapján meg de. Varsolcon. Sok emberrel megismerkedtem, tapasztaltam újabb és újabb dolgokat. Elég sokan voltunk énekelni karácsony estéjén, voltunk a korházba és még más gyülekezeti tagoknál, akik betegek. Egészen két óráig voltunk, hát vasárnap reggel, eléggé fáradtan keltem fel, és tudtam, hogy aznap háromszor kell szolgálni. Azonban Isten erőt adott. Nyáron én már voltam kétszer Nagybányán, mivel akkor is oda voltam beosztva nyári legációba. Kívánok mindenki számára Istentől megáldott, boldog újévet!
Egy néhány kép a karácsonyi legációból:

                                           A gyerekek előadása.

                                           Az ifjúság szolgálata.
                                          A kiskórus éneklése.
                                            Kaszta Norbyval, az uncsimmal.

2 megjegyzés:

  1. legyen szamodra is az Uj ev aldasokban gazdag!Hadd gyumolcsoztesse az Ur munkadat!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a jókívánságot!

    VálaszTörlés