2012. március 1., csütörtök

Vajdahunyadon feb. 25-27 között.

A vajdahunyadi gyülekezetben most jártam először. Borzási Pál tv. már meghívott januárba, és most volt alkalmas, hogy elmenjek. Ruben még otthon volt, úgyhogy náluk voltam, kellemes hétvégénk volt. Jó volt megismerni az embereket, a ,,szilágyságiakat", mert szinte azok alkotják a gyülekezetet, akik régen költöztek szilágyságból Vajdahunyadra. Sajnos nem sok fiatal van... Péntek du. mentem, és hétfön jöttünk együtt Nagyváradra. Míg az igehirdetésre készültem, engem is az Úr tanított.
 Még lehetőségem volt találkozni Bernard Kabaru testvérrel is, aki még járt Nagyváradon. Jó látni, a lelkesedését az Úr munkája után.
Ma emlékeztem a megtérésemre, tíz éve már, hogy ez megtörtént, dicsőség legyen az Úrnak!!! Sola Deo Gloria!!!
Egy néhány kép:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése