2012. április 14., szombat

Húsvétba a Vajdahunyadi körzetben szolgáltam

Vasárnap a lupényi gyülekezetbe szolgáltam. Borzási Sándoréknál voltam elszálásolva, jó volt együtt lenni velük. Lupényba most jártam először. Aztán vasárnap este vonattal átmentem Vajdahunyadra. Vajdahunyadon már szolgáltam egy vasárnap feb. végén.
Délután háromra elmentünk egy néhányan Dévára is, ott kevesen vannak. A testvérek az ünnep végén átadták a meghívót, hát erre még nem számítottam. Kérem az imatámogatásotokat ebben a dologban is, hogy Isten vezessen a válaszadásba. Nem egyszerű dolog ez. Most eléggé levagyok foglalva a szakdolgozat írással is, meg óráim is vannak közbe, még egyébb tanulnivaló, és most ezen is kell gondolkoznom. Legyen meg az Úr akarata ebben a dologban is!
Egy néhány kép:
                                          A lupényi testvérnők...

                           

                                          A Déva-i testvérek...

                                          A Vajdahunyad-i testvérek...

2 megjegyzés:

  1. Áldjon meg az Úr Róbert. Imádkozunk érted, hogy Isten vezetését megértsd és engedelmeskedj neki.S.A.

    VálaszTörlés