2011. április 26., kedd

Nyárádmagyarosón voltam az ünnepen

Minden ünnepen valahova be vagyunk osztva szolgálni. Ezen a húsvéton Nyárádmagyarósra voltam beosztva. Zsolttal együtt mentünk már csütörtökön délelőtt, mivel ő Marosvásárhelyre és Szászrégenbe kellett menjen szolgálni. Nagypéntek délelőtt Jakab testvér elvitt Erdőszentgyörgyre, ott szolgálhattam, még abba a gyülekezetbe először jártam. Délután Kisadorjánba mentünk együtt, ott kevesen vannak, de nagyon jó volt látni, ahogyan a testvérek ragaszkodnak az Istenhez. Majd 5-től Nyárádmagyaróson is szolgáltam. Az összejövetel végén ott is maradtam, mivel Jakab testvér Aradra ment szolgálni. Szombaton volt ifjúsági alkalom, nagyon jól éreztük magunkat a fiatalokkal. Kisadorjánból is eljött Győrfi Márta és Akvilla. Az ünnepen jó volt megtapasztalni az áldásokat, amelyeket Isten tud adni. Hálás vagyok, azért hogy ott szolgálhattam és újabb testvéreket ismerhettem meg. Hétfön este mikor végeztem a szolgálattal bementem Marosvásárhelyre, Kelemen Sándorékhoz, és ma dél körül indultunk haza Zsolttal. Nagyon jó volt együtt beszélgetni, és imádkozni. Mindenért Istené legyen a hála.


1 megjegyzés: