2011. április 10., vasárnap

Jó alkalmak

Hálás vagyok ezért a napért is Istennek. Egy néhány dolog ami történt velem. Szerdán a Nagyváradi belvárosi ifjúságban szolgáltam. Téma: Lélek gyümölcse: öröm. Közbe voltak óráink szerdán is. Volt órát tartani Kis-Juhász Vilmos, aki csütörtökre is itt maradt. Jelenleg Ő tartja a magyart, zeneelméletet, himnológiát, és a baptisták történelmét.  Ifi útán kimentünk egy jót focizni. Meghívtuk Kovács Gyula testvért és Vilmost is, örültek ők is a focinak, és mi is jól éreztük magunkat. Ma a rogériuszi gyülekezetben szolgáltam de. az Ézs.40:27-31 Téma: Erő a megfáradtaknak! Ebédre Kulcsár József hívott, aki Józsa Zsoltnak rokona, egyedül lakik Biharpüspökiben. Nagyon profi a főzésben. Együtt voltunk nála Zsolttal. Majd du. 6-ra a roma gyülekezetbe mentünk, hívtam Zsoltot magammal, Ő is tett bizonyságot a megtéréséről, én meg a 73. Zsoltár alapján tettem bizonyságot. Igehirdetéssel Kajcza János testvér szolgált. Mikor a roma gyülibe megyek, mindig feltöltődök, mert olyan lelkes az éneklés, az igei szolgálat és a bizonyságtevések. Negyed kilenckor volt vége az alkalomnak, általában eddig szokott tartani, de nem unalmas cseppet sem.

Péntek reggel baleset volt Varsolc és Perecsen között:
http://www.youtube.com/watch?v=Qrk4kv8fuhc&feature=player_embedded

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése