2011. június 5., vasárnap

Egy szép vasárnap után

A vasárnap különlegesen áldott alkalom nekem. Ma délelőtt a roma gyülekezetbe voltam. Jó volt velük imádkozni és dicsőíteni együtt Istent. Volt úrvacsoraosztás is, együtt járulhatunk az Úr asztalához. Majd ebédre elhívott Mihály Csaba (Kajcza testvérnek egyik veje), úgyhogy az Úr kirendelte az ebédemet is. Általában minden vasárnap meghívnak ebédre, ez jó azért is, mert jobban megismernek engem, és én is őket. Délután a rogériuszi gyülibe mentem mivel tudtam, hogy lesz bemerítés, én pedig nagyon szeretem az ilyen alkalmakat. Nagyon áldásos volt ott is az istentisztelet. Jó volt hallgatni a bemerítkezők bizonyságtevését, (hárman voltak) örömmel vallották meg Jézust. Simon József testvér a Mt 3:1-12 igerészből hirdette Isten üzenetét.                    A bemerítést Szabó László testvérem végezte. Bárcsak -e mai napon hangzott ige ne hullna a porba, hanem sok gyümölcsöt teremne! Holnap érkeznek a levelezősök a teológiára, mivel vizsgaidőszak van. Reméljük, hogy kellemes időt fogunk együtt tölteni, és sikeresen fogunk vizsgázni. Nekem összesen 9 tantárgyból kell vizsgázak.  
A fiatalok énekelték: ,,Zarándok utamon..."
                                                               Éneklés közben:

 A zenészek, akik mindent beleadva dicsérik Istent: Elhallgatnám egész nap, ahogy zenélnek.
                                                      Szabó László lp. végzi a bemerítést:
                                                         Tóth Anita (bemerítkezése).

Pintér Dávid (bemerítése). 

2 megjegyzés:

  1. Az Úr áldja meg és tartsa meg hitben a fiatalokat, akik vallást tettek a bemerítés vizében is!

    VálaszTörlés
  2. Az Úr Jézus Krisztus áldása legyen friss, bemerített Testvérekkel,-és a régebbiekkel is! Köszönöm a Postot!

    VálaszTörlés