2011. június 2., csütörtök

Mennybemenetel napján

Ma délelőtt a belvárosi gyülibe mentünk a fiúkkal. Norby és én vezettük délelőtt a közös éneklést. Én öt éneket kellett vezessek: Találkozni jöttem veled Istenem, Én úgy várok egy napot, Én e földről, hol most lakom, Járom a Jézus lábnyomát, Jézus hű Megváltó.  De. Simon József testvér szolgált az ApCsel 1:1-11. Bátorító számunkra az, hogy Jézus visszafog jönni az övéiért. ,,Ez a Jézus, aki felvitetett tőletek a mennybe, úgy jön el, ahogyan láttátok őt felmenni a mennybe."
Délután Joe Paendeltonnal mentünk a roma gyülibe, Zsolt fordította. Én oda vagyok beosztva szolgálni hozzájuk és nagyon szerettem közöttük. Lehet érezni és látni Isten munkáját. Joe testvér most tanít három hétvégén a Nagyváradi Timóteus Bibliaiskolában az Apostolok Cselekedeteinek exegézisét.
A fotón látszik a gomba épület, ahol az ifjúsági alkalmak szoktak lenni. Mögötte pedig a kifli épület, amelybe órák szoktak lenni, a bibliaiskolásoknak meg nekünk is.


A roma testvérek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése