2011. június 23., csütörtök

Székelyföldön

Hála az Úrnak a vizsgákon túl vagyunk sikeresen. Sok áldásban volt részem az utóbbi napokban. Az Úr sok baráttal ajándékozott meg, akikért hálás vagyok. Pénteken utaztunk Csíkszeredába, mivel vasárnap részt akartunk venni a Szabó Szilárd barátom avatásán. Szombaton már kimentünk a hargitai táborba, mivel ott volt az ünnepély megtartva vasárnap. Nagyon jól érezte magát mindenki. Találkoztam sok ismerőssel, baráttal, akikkel jó volt elbeszélgetni. Mi hétfő reggelig ott tartózkodtunk a táborba (Józsa Zsolt, és testvérei, és én).
Kedden korán reggel indultunk Brassóba, már oda is vágytunk elmenni, hogy meglátogassuk Zsoltékat is. Barótról jött Tóbiás és Dénes, Dóczi Tibor Sepsiszentgyrörgyről, mi pedig Csíkból. Zsolt szervezett egy kirándulást is. Elmentünk a hét létrához, utána pedig a ,,Piatra Mare"-t másztuk meg, amely 1844 m, magasan van. Jó kikapcsolódás volt ez mindegyikünk számára. Mikor felérkeztünk a csúcsra, beszélgettünk, csodáltuk a szép hegycsúcsot, meg látványos volt fentről látni a várost. Énekeltünk is egy néhány éneket, és hálát adtunk Istennek az elhívásért, a teremtett világ szépségéért és kértük az erőt a további szolgálatokra, amelyek előttünk állnak. Mikor megérkeztünk Evódia várt bennünket vacsorával, aminek nagyon örültünk. Szilárddal vittük haza Tibit, megnéztük, hogy hol lakik, utána pedig siettünk vissza Csíkszeredába. Ma reggel jöttünk haza, Szilárd jött Kolozsvárra az édesapját meglátogatni, és vele jöttünk. Sok élményben, és sok áldásban volt részem. Azért is hálás vagyok, hogy az utazások és a hegymászás során az Úr megoltalmazott a balesettől bennünket!                         Az avatás szent pillanatai:
                                          Szabó Szilárd igehirdetése.
                                                Szentsimonba megláttogattuk Ödönt.
Az olt mellett, a jó barátokkal.

Hét létra: egyik létra 12 méteres volt.
Canionul 7 scari
Egy kis izelítő.

A hegymászás során egy szamárral is öszefutottunk...
                                          Ez még nem a csúcs volt, még tovább kellett menjünk.
                                          Tóbiás barátommal

A hegymászás után mindenki farkas éhes volt.