2011. március 6., vasárnap

Legációs szolgálataim

Októbertől-február végéig, a diószegi gyülekezetbe és körzetébe (Félegyháza, Csokaj, és Kágya magyar-roma gyülekezet), jártam ki vasárnaponként. Jó volt látni ahogyan Fazakas György testvér szolgált. Jó volt épülni szolgálatai által, és tanulni dolgokat. Örülök, hogy abba a körzetbe osztottak be testvéreim, hogy ezáltal is tapasztalatot szerezzek és szolgáljak. Felejthetetlen számomra azok az alkalmak, mikor vonnattal mentem Diószegre és jöttem vissza Nagyváradra. Mindig vittem magammal szórólapokat, meg könyveket (román, magyar) és mindig osztogattam, akikkel találkoztam. Szép élményeim vannak. Áldásos számomra, hogy új testvéreket ismertem meg.
De tovább kell lépni. Márciústól- júniusig, ha Isten éltet, akkor a Nagyváradi- roma gyülekezetbe fogok járni.   Ma de. Nagyváradon voltam a magyar gyülibe, mivel ifivasárnap volt és ezt az alkalmat nem akartam kihagyni, de du. mentem szolgálni a roma gyülekezetbe. A Zsid.2:3 alapján beszéltem a ,,nagy üdvösségről".  Áldásos alkalmunk volt! Jan.23. volt bemerítés, azóta pedig minden vasárnap evangélizációs jellegű a du. alkalom. Ma is előrejöttek vagy 5-en, mikor Kajcza testvér a felhívást intézte. Öröm volt ezt átélni. Nagy örömmel jöttem vissza az összejövetel után a teológiára. Szeretnék tovább épülni, és még fejlődni a szolgálatban!
nagyváradi roma gyülekezet




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése