2011. március 1., kedd

Újból Nagyváradon

Szombaton jöttem vissza Nagyváradra, habár nálunk is evangélizációs alkalom volt, de vissza kellett jöjjek, mert vártak a tennivalók.
        Vasárnap délelőtt Kovács Gyula testvér kérésére Tenkén szolgáltam, Ő pedig Nagyszalontán. Majd az alkalom után visszajöttünk Váradra, mert délután kellett menjen Száldobágyra evangélizálni.
Délután a Nagyvárad belvárosi gyülekezetben szolgáltam igehirdetéssel a Zsid.2:1-4 alapján, ,,Figyeljünk a hallottakra!" Majd az összejövetel után néhány fiatalal imádkozni mentünk, mert minden vasárnap az összejövetel után, van néhány hűséges fiatal, akik imádkoznak az ifjúságért és a lelki munkáért.
       Kedd délután kimentünk egy jót focizni, ebben az évben még nem voltunk, úgyhogy ideje volt már. A mozgás nekünk is nagyon szükséges. Ilyenkor fiatalokat hívunk meg az ifjúságból, akik szívesen jönnek.
Kedd este Petyár Lóránd ment evangélizálni Hegyközszentimrére, s elkísértük néhányan, a teológiai hallgatók közül és a váradi ifiből is voltak néhányan. Mi bizonyságtevéssel szolgáltunk, majd a többiekkel közösen énekeltünk. Nagyon jó alkalom volt. Ma pontosan 9 éve, hogy megtértem, egy evangélizációs alkalmon, én erre a csodálatos napra is emlékezhettem. Öröm ez számomra, hogy Isten gyermeke lehetek. Dicsőség az Úrnak! Mindenért övé minden dicsőség és felmagasztalás, nekem pedig csak orcám pirulása.

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok, szép évforduló! Látom, sokféle programod van. Ne felejtsd el, hogy a magyarósiak várnak téged a húsvéti ünnepekre:).

    VálaszTörlés